måndag, oktober 22, 2007

Det gick över förväntan - Tack!

I går den här tiden tänkte jag ” varför har inte jag ett vanligt arbete som andra människor – varför utsätter jag mig för det här”.

Valet gick över förväntan för min del. Partiet växte med ett mandat trots att vi haft regeringsansvaret. Jag är överväldigad och fylld med ödmjuk tacksamhet för alla som valt att lägga sin röst på mig. Jag skall förvalta förtroendet väl och hoppas att ingen blir besviken.

Vilken som blir min uppgift vet jag inte idag. Jag vet bara att det blir politik i minst fyra år till.

Liberalerna som är största partiet har initiativet att sondera vilka regeringsalternativ som föreligger och inleda förhandlingar.

Snart vet vi!

Tack alla bloggare som kandiderat - det har varit en rolig kampanj. Tack alla läsare som tittat in till bloggen och ibland kommenterat. Hoppas ni fortsätter att följa mig.

Inga kommentarer: