lördag, augusti 25, 2007

Vad har jag att komma med?

Jag träffade politikerkollega i veckan. Vi var i Kemi. Kollegan är på många sätt speciell (i verkligen positiv mening). Jag hade inte träffat henne på ett halvt år och var förstås nyfiken på vad hon haft för sig sedan vi sågs sist.

Hon har gift sig. Varit två gånger till Californien varav hon köpte ett hus den ena gången. Hon har genomgått granskning med sin numera äkta hälft och godkänts som adoptivförälder. Dessutom är hon gravid. Hon har fått ett vikariat som VD i ett 40-manna företag. Vid nyår flyttar hon till Californien. Därför har hon har anmält sig som volontär till Hillary Clintons presidentkampanj. En sak till - hon har konverterat till judendomen....

Ja, jag. Vad har jag gjort...? Vad berättar man efter det här?

Inga kommentarer: