onsdag, augusti 29, 2007

Desperate Housewives - premiär idag för mig

Kroppen kan man inte råda över. Ibland säger den ifrån. Det är länge sedan sist, men nu har jag kroknat i feber och halsont. Kanske inte så överraskande när skolstarten inletts och alla bobbor träffas och blandas.

Idag har jag knappt lämnat sängen. Ibland har jag slumrat till och sovit bort någon timme. En stor del av dan har jag frossat i Desperate Housewives. En serie jag hört talas om man aldrig tagit mig tid att titta på. Den är riktigt bra - kanske till och med lite beroendeframkallande? Mycket humor och ett lättsmält sällskap. Inte så djup kanske - måste allt vara det?

I varje fall är det en ganska skarp kontrast med vad jag sysslar med normalt. Idag har jag missat centerns lagtingsgrupps möte, energigruppens möte, den beslöt att kommunicera över nätet idag när jag inte kunde närvara. Jag skulle också varit på Eckerö centerns val kick-off m. fl. möten med enskilda personer. Synd men vad gör man...

Det kommer nya betydligt piggare dagar...

Inga kommentarer: