tisdag, maj 26, 2009

Atlas handboll och intresserade seniorer

Efter en intensiv arbetsdag med föredragningar och träff med 27 ambassadörer och överläggning om lagstiftning tog jag eftermiddagsflyget till Helsingfors. Patrik Karlsson kom och hämtade mig till flyget och innan seniordebatten så passade vi på att vika in och se Atlas handboll i en vänsklaplig intern turnering. I mitten på bilden ses Patriks dotter Sara.



Seniordebatten lockade mycket folk - jag tror det var rekordpublik faktiskt. Bra debattledare och en hyfsad stunsig debatt gjorde att publiken var nöjd och uttryckte att de var glada att de gripit tillfället. Roligt när det uppskattas det man gör. Självklart så finns det en konkurrens mellan oss kandidater - men jag tycker vi har en god stämning i vår tjog och vi kompletterar varandra bra.

Som omväxling visar jag en bild på publiken istället.

Inga kommentarer: