fredag, december 01, 2006

Det har varit tyst - jag bubblar snart över

Pust! Det har varit en intensiv november månad. Lagtingsåret har öppnats och budgetdebatten blev rekordlång. Från landskapsregeringens sida jobbar vi aktivt med att få konferenser och möten till Åland - helst under lågsäsong. I november sammanföll tre större evenemang samma vecka! Dessutom har regionkommittén intensivt med möten just nu plus att "statsbesöket" till italienska regionen Aosta framskjöts från augusti till just november.

När det blir så här intensivt - tre resor på tre dagar, konferenser och kvällsmiddagar flera gånger per vecka osv har jag en princip att de stunder jag är hemma rör jag inte datorn. För jag vet sätter jag mig vid den så blir jag där.

Därför har det varit tyst på min blogg ett tag. Men jag bubblar nästan över av allt jag har att berätta och tycka till om. Jag återkommer!

Trevlig lilla jul till alla!

Inga kommentarer: