fredag, september 25, 2015

Viktigt med kunskap om personalpolitik

Visste du att jag har jobbat som personalsekreterare på landskapsregeringen. Att alla mår bra, blir sedda och kan utvecklas, förstår sin uppgift i helheten, att arbetsmiljön är god, att det finns tillräckligt med kunskap inom organisationen, att rekryteringar blir rätt, att skador förebyggs, att ledarskapet utvecklas och att alla får de optimala förutsättningarna för att göra sitt bästa inom organisationen är oerhört viktigt för trivseln på arbetsplatsen, effektiviteten och resultatet. Att alla visas respekt och får utvecklas efter sina förutsättningar. Livet på arbetsplatsen är en väldigt viktig del var våra liv. Största delen av vår tid är arbete och vardag. Den här kunskapen för jag med mig in i politiken. Men det är du som avgör om det behövs. Tycker du att jag behövs så behöver jag din röst. Förhandsröstningen börjar nästa lördag. Du behöver bara ditt id. Jag ställe upp - för dig om du vill. ‪#‎världensbästavardag‬ Första bilden är från Pia Pilot.se

Inga kommentarer: